Bestaande webshop klant

Vul uw gebruikersnaam en uw wachtwoord hieronder in om in te loggen.

Ingelogd blijven

» Wachtwoord vergeten?

Nieuwe webshop klant

Klik hieronder op de knop 'registreer'. U heeft een account nodig om bestellingen te kunnen plaatsen op deze webwinkel.

Registreer

Direct Contact

info@sdcgroup.nl

0314 - 37 11 11

 

SDC Group biedt:

  • Kennis en kwaliteit
  • Projectbegeleiding
  • Support Desk 24/7
  • Snelle levering
 

Gigaset Producten

Gigaset producten (consumentenserie, niet de PRO-reeks) die gerepareerd moeten worden kunt u opsturen naar het verzameladres. Vandaar gaan ze rechtstreeks naar de Gigaset fabriek in Duitsland.

Gaat het om Gigaset PRO? Dit handelen wij zelf af. Reparaties en DOA's kunt u aanmelden via dit formulier.
 
Wat zijn de voordelen:
  • Reparatie gebeurt bij de bron, de Gigaset fabriek in Duitsland;
  • Reparatietijd wordt enorm verkort, product komt snel en goed terug bij de eindklant;
  • Voor reparaties onder garantie geldt dat het artikel na binnenkomst in fabriek met 100% zekerheid binnen 5 werkdagen retour gaat naar de eindklant;
  • De reparaties worden verricht door eigen Gigaset Professionals;
  • Kennis en kunde onder een dak;
  • “Wacht op onderdelen” behoort definitief tot het verleden;
  • Gigaset Klantenservice heeft altijd inzicht in de status van de reparatie;
  • Dealers en distributeurs hebben eigen telefoonnummer tegen lokaal tarief.

Aanmeldprocedures

Eindklant via de Gigaset Klantenservice
  • De reparaties worden direct aangemeld via onze Gigaset Klantenservice.
  • De eindklant belt met de Gigaset Klantenservice en krijgt een RMA-nummer. (Return Material Authorisation) Onderaan deze brief staat het nummeroverzicht.)
  • Onder vermelding van het RMA-nummer dient de eindklant zijn defecte product op te sturen naar het verzameladres. (Zie onderaan deze pagina.)
  • Voor het insturen van het defecte product dienen de adviezen van de Gigaset Klantenservice gevolgd te worden. Het kan namelijk zijn dat alleen een basisstation of het hele systeem dient te worden ingestuurd.
  • Binnen 7 werkdagen ontvangt de eindklant het gerepareerde, geüpdate of vervangen product retour op het door hem aangegeven retouradres.
  • Informatie over de status van de reparatie is te allen tijde via de Gigaset Klantenservice in te winnen.
Dealers via de Gigaset Klantenservice
De reparaties worden direct aangemeld via onze Gigaset Klantenservice. Dit geldt alleen voor Gigaset consumentenproducten. Alle Gigaset pro producten en DOA's kunt u aanmelden via dit formulier.
  • De dealer belt met de Gigaset Klantenservice (tel: 030-8885817) en verkrijgt een RMA-nummer;
  • Onder vermelding van het RMA-nummer dient de dealer het defecte product op te sturen naar het verzameladres.
  • Voor het insturen van het defecte product dienen de adviezen van de Gigaset Klantenservice gevolgd te worden. Het kan nl. zijn dat alleen een basisstation of het hele systeem ingestuurd dient te worden.
  • Binnen 7 werkdagen ontvangt de dealer het gerepareerde, geüpdate of vervangen product retour op het door hem aangegeven retouradres.
  • De dealer kan de eindklant vervolgens het product overhandigen.
  • Informatie over de status van de reparatie is te allen tijde via de Gigaset Klantenservice in te winnen.

Garantievoorwaarden Gigaset
Gigaset verleent de eindklant een garantie van 24 maanden op alle Gigaset producten, te rekenen vanaf de datum van aankoop. Als bewijs hiervoor geldt de aankoopfactuur.
Binnen de garantietermijn zal Gigaset alle gebreken die het gevolg zijn van materiaal en/of productiefouten kosteloos repareren of het defecte toestel vervangen. Bij een defect kan contact worden opgenomen met de Gigaset Klantenservice. Daar dient de reparatie te worden aangemeld. Bij de Gigaset Klantenservice wordt een RMA nummer en verzendinstructies verstrekt. Wanneer de eindklant wordt verzocht het product aan Gigaset ter reparatie aan te bieden, zullen de verzendkosten voor eigen rekening zijn.
De garantie vervalt indien:
  • Reparaties, vervanging of uitbreiding aan het toestel zijn verricht door anderen dan Gigaset zonder haar schriftelijke toestemming;
  • Het toestel naar het oordeel van Gigaset is verwaarloosd dan wel onvoorzichtig en/of ondeskundig is gebruikt, behandeld en/of onderhouden en/of er sprake is van normale slijtage;
  • Er sprake is van onjuiste toepassing van de gebruiksaanwijzing;
  • Typenummers en/of serienummers en/of garantiestickers zijn beschadigd, verwijderd en/of veranderd;
  • Wijzigingen in garantiekaart en/of aankoopfactuur zijn aangebracht;
  • Door verkeerd inleggen en/of lekkage van vervangbare accu's (oplaadbare batterijen) en/of door gebruik van niet voorgeschreven accu's (oplaadbare batterijen) defecten zijn ontstaan;
  • Defecten zijn ontstaan door het niet volgens voorschriften aansluiten en/of installeren van de (goedgekeurde) zaken;
  • Defecten zijn ontstaan ten gevolge van afwijkende omgevingscondities, voor zover dergelijke condities zijn aangegeven;
  • Defecten zijn ontstaan door overige van buitenaf komende oorzaken;
  • De verzegeling, voorzover aanwezig, is verbroken.
Op de meegeleverde oplaadbare batterijen/accu's wordt maximaal zes maanden garantie verleend.
De garantietermijn wordt niet verlengd of vernieuwd door uitvoering van garantiewerkzaamheden, met dien verstande dat de garantie op uitgevoerde werkzaamheden drie maanden bedraagt. 
Als het product door een niet geautoriseerde dealer is verkocht, wordt geen kosteloze service op de onderdelen en/of reparatie gegeven.
Wettelijke aanspraken van de consument, waaronder tevens begrepen wettelijke aanspraken jegens de verkoper, worden door deze garantie noch uitgesloten, noch beperkt.

Product buiten garantie
Indien een product om een bepaalde reden niet binnen de garantie valt, bv. ouder dan 24 maanden, dan zal er een prijsopgave worden aangeboden. Indien de eindklant niet akkoord gaat, wordt het product kosteloos retour gestuurd naar de klant. De reparaties die buiten de garantie vallen, zullen met prijsopgave altijd via de Gigaset Klantenservice verlopen. Wij moeten er echter naar streven geen producten buiten garantie aan te bieden, omdat de reparatiekosten in verhouding tot een nieuw product  hoog zijn.
 
Doa’s
Een DOA is een artikel welke defect blijkt te zijn bij installatie. Deze artikelen mag u naar SDC opsturen met een kopie van de aankoopfactuur van de dealer aan de eindklant. Wij zullen het artikel testen en nakijken of het inderdaad onder de DOA procedure valt. Als dit het geval is zullen wij het artikel vervangen voor een nieuwe. Blijkt het artikel niet onder de DOA procedure te vallen sturen wij het artikel aan u terug. Daarna kunt u het via de gewone reparatieprocedure naar Gigaset sturen.
 
Verzameladres
GLS Depot 3500 
Paketshop / Kommission Gigaset 
Proostwetering 40 A
NL 3543 AG Utrecht
 
Telefoonnummer Gigaset Klantenservice voor Dealers
030-8885817 (Lokaal tarief)

Telefonie 0900 3333 102* 
Breedband 0900 3333 104*
Home Media 0900 3333 104*
Documentatie en onderdelen:        0900 3333 109*
* Alle 25 ct p/m
 

SDC Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws en acties. Aanmelden

Offerte aanvragen

Wilt u een vrijblijvende offerte voor uw project of installatie? Geen probleem! Maak gebruik van onze online mogelijkheid in uw winkelwagen en wij zullen een passende offerte voor u maken!