Bestaande webshop klant

Vul uw gebruikersnaam en uw wachtwoord hieronder in om in te loggen.

Ingelogd blijven

» Wachtwoord vergeten?

Nieuwe webshop klant

Klik hieronder op de knop 'registreer'. U heeft een account nodig om bestellingen te kunnen plaatsen op deze webwinkel.

Registreer

Direct Contact

info@sdc.nl

0314 - 37 11 11

 

SDC biedt:

  • Kennis en kwaliteit
  • Projectbegeleiding
  • Support Desk 24/7
  • Snelle levering
 

Nieuws

Nieuws Header

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen ons portfolio met het laatste nieuws van ons en onze leveranciers. Heeft u meer informatie nodig na het lezen van een artikel, of bent u op zoek naar advies? Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen.


Maatregelen SDC tijdens Coronavirus

by Jeroen Messink | mrt 16, 2020
Evenals de rest van Nederland worden ook wij geconfronteerd met de situatie omtrent het COVID-19 Coronavirus. Hierop hebben wij de volgende maatregelen genomen waarmee we de risico's proberen te minimaliseren, terwijl we wel de service proberen te bieden die u van ons gewend bent:

Binnendienst/buitendienst:
De bezetting op kantoor hebben wij geminimaliseerd. We evalueren dagelijks welke bezetting we nodig hebben en schalen verder af indien mogelijk. Volgens de richtlijnen van het RIVM verzoeken wij medewerkers die (lichte) verkoudheidsklachten vertonen om thuis te blijven. De overige werknemers werken vanuit huis. Iedereen is zoals gewoonlijk bereikbaar via de bekende telefoonnummers.
Reeds gemaakte persoonlijke afspraken door onze buitendienst worden geannuleerd of omgezet in een  videocall of telefonische afspraak.

Magazijn:
Ons magazijn blijft tot nader order geopend. Uw order wordt, indien voor 17.00 geplaatst, dezelfde dag verzonden. Ook hier verzoeken wij medewerkers die (lichte) verkoudheidsklachten vertonen om thuis te blijven.

Levertijden:
Momenteel ondervinden we nog nauwelijks problemen op het gebied van levertijden. Het is echter goed mogelijk dat deze in de toekomst op zullen lopen, zowel door de situatie in China als de huidige situatie in Europa. Wij vragen hierin om uw begrip.

Technische supportdesk:
De mannen van de technische supportdesk werken vanuit huis. Zij zijn echter op de normale manier bereikbaar. Wel heeft dit gevolgen voor problemen waarbij ze zelf moeten testen, dit kan momenteel wat langer duren.

RMA/Reparaties:
Op een aanmelding van een RMA of reparatie mag u dezelfde responstijd als altijd verwachten. Wel kan het zijn dat de doorlooptijd van een reparatie momenteel wat langer duurt. We doen ons best deze tijd zo kort mogelijk te houden.

Trainingen/evenementen
De trainingen en evenementen die tot en met 6 april gepland staan hebben wij gecanceld. Over de trainingen die later in april gepland staan communiceren we op een later moment.

Pakketontvangst/DHL
Uit hygiëne-overwegingen zal de bezorger van DHL zelf voor uw pakketten tekenen. Dit zal wel onder uw toezicht gebeuren. DHL vraagt hierbij of u voor de veiligheid anderhalve meter afstand van de bezorger wilt houden.

We houden de situatie continu in de gaten en informeren u indien de situatie veranderd. Indien u nog vragen heeft, neem dan contact met ons op via het bekende telefoonnummer: 0314-371111.

Tot slot wensen we iedereen sterkte in deze roerige tijd. Stay safe!
 

SDC Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws en acties. Aanmelden

Offerte aanvragen

Wilt u een vrijblijvende offerte voor uw project of installatie? Geen probleem! Maak gebruik van onze online mogelijkheid in uw winkelwagen en wij zullen een passende offerte voor u maken!