Bestaande webshop klant

Vul uw gebruikersnaam en uw wachtwoord hieronder in om in te loggen.

Ingelogd blijven

» Wachtwoord vergeten?

Nieuwe webshop klant

Klik hieronder op de knop 'registreer'. U heeft een account nodig om bestellingen te kunnen plaatsen op deze webwinkel.

Registreer

Direct Contact

info@sdc.nl

SDC biedt:

• Kennis en kwaliteit
  • Projectbegeleiding
  • Support Desk 24/7
  • Snelle levering

Nieuws Header

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen ons portfolio met het laatste nieuws van ons en onze leveranciers. Heeft u meer informatie nodig na het lezen van een artikel, of bent u op zoek naar advies? Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen.

Persbericht: SDC distributeur van Yeastar

by Jeroen Messink | okt 01, 2018

SDC distributeur van Yeastar

SDC is per 1 oktober officieel distributeur van Yeastar, producent van innovatieve on-premise PBX en gateway-oplossingen voor het MKB.

De IP-PBX-systemen van Yeastar vormen een betaalbare en eenvoudig te configureren oplossing voor MKB-klanten die hun telefoniesysteem graag in eigen beheer willen houden. “Naast de groei van clouddiensten zien we nog steeds dat een gedeelte van de markt om uiteenlopende redenen kiest voor een on-premise oplossing” aldus Vincent Kloos – DGA van SDC. “Een eenvoudig te configureren, betaalbare IP-PBX oplossing voor MKB ontbrak nog in ons assortiment. Met de komst van Yeastar kunnen we ook deze doelgroep bedienen. Een voordeel hierbij is de schaalbaarheid. Van de S20, met een capaciteit tot 20 toestellen, tot aan de S300, met een capaciteit tot 500 toestellen, voor vrijwel iedere MKB-klant heeft het assortiment van Yeastar een passende oplossing.”

Naast de schaalbaarheid is ook de modulaire opbouw een interessante eigenschap van de Yeastar-systemen. Door middel van expansionboards en modules zijn de systemen uit te breiden met o.a. capaciteit voor extra toestellen, analoge lijnen, of een backup-functie via een GSM-simkaart.

“Een andere kracht van Yeastar zit hem in de merkonafhankelijkheid” zegt Vincent. “Yeastar zelf levert alleen de PBX, geen toestellen. Merken uit ons huidige portfolio als Gigaset Pro, Grandstream en Yealink zijn volledig compatibel met deze systemen en worden natuurlijk ondersteund met autoprovisioning. Voor ons dus een logische keus om met Yeastar in zee te gaan”.

"SDC is een partij die zich al ruim 25 jaar onderscheidt in service en support, ik ben ervan overtuigd dat dit winnende factoren zijn binnen onze branche. Wij zijn dan ook erg blij met deze overeenkomst” aldus Goof Midden - Commercieel Manager van Yeastar Nederland.
"Wij zullen nauw samenwerken met als doel het merk Yeastar nog verder in de markt te brengen. Wereldwijd is Yeastar de top 10 van de IPPBX-markt binnengedrongen en deze lijn willen wij met hulp van een gerenommeerde partij als SDC voortzetten."

Naast de PBX-systemen van Yeastar zal SDC ook de gateways van Yeastar gaan voeren. Deze Neogate-serie stelt gebruikers in staat om analoge of GSM/UMTS-verbindingen om te zetten in VoIP. Ook zal de Doetinchemse distributeur trainingen gaan verzorgen, hierbij zijn certificaten op diverse niveaus te behalen. Een eerste training is al gepland: op woensdag 31 oktober zal om 15.00 een introductiewebinar worden georganiseerd, waarin de mogelijkheden van de IP-PBX systemen zullen worden getoond. Onder de deelnemers van dit webinar zal een S20 IP-PBX worden verloot.

SDC Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws en acties. Aanmelden

Offerte aanvragen

Wilt u een vrijblijvende offerte voor uw project of installatie? Geen probleem! Maak gebruik van onze online mogelijkheid in uw winkelwagen en wij zullen een passende offerte voor u maken!