Bestaande webshop klant

Vul uw gebruikersnaam en uw wachtwoord hieronder in om in te loggen.

Ingelogd blijven

» Wachtwoord vergeten?

Nieuwe webshop klant

Klik hieronder op de knop 'registreer'. U heeft een account nodig om bestellingen te kunnen plaatsen op deze webwinkel.

Registreer

SDC Academy

Academy
De SDC Academy voorziet in een compleet portfolio aan opleidingen die aansluiten op de behoefte om uw klanten technisch,- en commercieel optimaal te adviseren en te ondersteunen.
 
Op onze trainingslocatie te Doetinchem beschikken wij over meerdere cursuslokalen waar wij zowel kleine, als grotere aantallen deelnemers kunnen opleiden. Praktijksituaties worden nagebootst op de aanwezige cursus-systemen.


Unify OpenScape Business Contact Center (OBUCCADSCS)

Datum:  23 t/m 25 oktober 2017
Tijd:  3 dagen van 09.00 tot 16.00
Code:  OBUCCADSCS
Curriculum:  Unify OpenScape Business Curriculum 
Type en doelgroep:  Advanced course. Voor Service Engineers die één van de Unify basic course leertrajecten gevolgd hebben.
Taal:  Nederlands gesproken, Engelse documentatie
Kosten:  € 750,- inclusief lunch
Locatie:  SDC Academy, Havenstraat 39, Doetinchem
Inschrijven: Inschrijfformulier

Omschrijving
De training OpenScape Business Contact Center is bestemd voor service medewerkers. De onderwerpen die behandeld worden zijn de werking en de eigenschappen van het contact center in OpenScape Business. Na afloop van de training kan de cursist de wensen van de klant met betrekking tot het OpenScape Business Contact Center configureren, implementeren en uitleggen aan de klant.

Leerdoelen
  • Opstarten, configureren en implementeren van OpenScape Business Contact Center.
  • Applicatie uitbreidingen configureren.
  • Standaard rapporten genereren met myReport Client.
  • Gebruik van myAgent.

Voorkennis
  • Kennis opgedaan in één van de basic course leertrajecten.
  • Goede kennis van OpenScape Business (OBUBASISCS).
  • OpenScape Business Unified Communication Suite (OBUUCSUSCS).


Inhoud

  • Overzicht van de functies van het contact center en de clients.
  • Verklaring van de werking van het contact center.
  • Configuratie en gebruik van:
    • OpenScape Business Contact Center
    • myAgent / werkplek van de agent inclusief Wallboard;
    • myReports / rapporten maken.Standaard rapporten van myAgent en myReports.
    • Fax en E-Mail naar Contact Center Queu
  • Presenteren van de opties in het aanpassen van rapporten.
  • Praktijkoefeningen voor de implementatie van klantwensen in OpenScape Business Contact Center
  • Configuraties.
 

SDC Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws en acties. Aanmelden

Offerte aanvragen

Wilt u een vrijblijvende offerte voor uw project of installatie? Geen probleem! Maak gebruik van onze online mogelijkheid in uw winkelwagen en wij zullen een passende offerte voor u maken!